نوشته شده توسط : home-compcom

ویندوز ۱۰ با همه ی خوبی هایی که دارد یک موردی که بسیار بعضی از کاربران را آزار می دهد بحث آپدیت های آن است که هر چند یک بار صورت می پذیرد البته آپدیت ویندوز در کل چیز بدی نیست زیرا باگ ها و حفره های امنیت را رفع کرده و امکانات جدیدی را به سیستم ما اضافه می کند ولی استفاده زیاذ از حجم اینرنت و ریست کردن سیستم بعد نصب از مشکلات آزار دهنده آن است که معمولا در زمان روشن شدن و خاموش شدن کامپوتر به وقوع می پیوندد حال ما در این مطلب راه های خاموش کردن آن را به شما آموزش می دهیم.
غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ در اتصالات محدود اینترنت
در صورتی که در ویندوز ۱۰، یک کانکشن اتصال به اینترنت را در وضعیت metered قرار دهید، ویندوز از دانلود آپدیت‌ها به هنگام اتصال به این کانکشن، پرهیز می‌‌کند.ویندوز ۱۰ به طور خودکار برخی کانکشن‌ها (همانند اتصال داده موبایلی) را در وضعیت metered قرار می‌دهد. اما شما نیز می‌توانید کانکشن‌های دلخواه خودتان با تغییر وضعیت به metered در حالت محدود قرار دهید. مادامی که وضعیت این اتصال در حالت محدود قرار دارد، آپدیت‌های ویندوز دانلود نمی‌شوند. همچنین پس از قطع اتصال و اتصال مجدد، وضعیت کانکشن در حالت metered باقی می‌ماند، مگر آن که خودتان آن را مجدد از حالت metered بیرون آورید.

در نتیجه در صورتی که از یک اینترنت با ترافیک محدود بهره می‌برید پیشنهاد می‌شود وضعیت metered را بر روی آن فعال نمایید. شما می‌توانید در ساعات آخر شب که معمولاً دانلود در حالت رایگان قرار دارد، وضعیت metered را از روی کانکشن غیرفعال کنید تا آپدیت‌‌ها صورت گیرد.

نحوه کار:
برای این کار، ابتدا به کانکشن اینترنت مورد نظر خود در ویندوز متصل شوید. سپس اپلیکیشن Settings را اجرا نمایید.به Network & Internet رفته و در زیر لیست

 

شبکه‌های وای‌فای، روی Advanced options کلیک کنید.

اکنون گزینه‌ی Set as metered connection را بر روی On تنظیم کنید. همان‌طور که اشاره شد، این گزینه تنها اتصال کنونی اینترنت شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ویندوز این تنظیم را جداگانه برای هر اتصال، به خاطر می‌سپرد.

۴ راه برای غیر فعال کردن آپدیت ویندوز

پس از فعال کردن این گزینه، در صورتی که که به Windows Update مراجعه کنید خواهید دید که ویندوز کانکشن کنونی شما را یک اتصال محدود در نظر گرفته است و از آپدیت خودکار جلوگیری می‌‌کند. اما کماکان دکمه‌ی Download جهت دانلود آپدیت‌ها با صلاح‌دید شما وجود دارد.

۴ راه برای غیر فعال کردن آپدیت ویندوز

غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ از طریق Group Policy
این روش از طریق ویرایش‌گر Group Policy ویندوز انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است Group Policy در تمامی نسخه‌های ویندوز ۱۰ به جز نسخه‌ی Home وجود دارد. برای این کار ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید.در پنجره‌ی Run عبارت gpedit.msc را وارد کرده و Enter بزنید.

اکنون در پنجره‌ی Local Group Policy Editor به مسیر زیر بروید:

Computer Configuration\Administrative Templates\Windows Components\Windows Update


۴ راه برای غیر فعال کردن آپدیت ویندوز

اکنون در محدوده‌ی سمت راست، Configure Automatic Updates را یافته و بر روی آن دوبارکلیک کنید. در پنجره‌ی باز شده، گزینه‌ی Enabled را انتخاب نمایید. سپس در لیست آبشاری موجود،‌گزینه‌ی دلخواه خود را انتخاب نمایید:

Notify for download and notify for install: اطلاع‌رسانی پیش از دانلود و نصب آپدیت‌ها.

Auto download and notify for install: دانلود خودکار دانلودها و اطلاع‌رسانی پیش از نصب آن‌ها.

Auto download and schedule the install: دانلود خودکار دانلودها و برنامه‌ریزی جهت نصب آن‌ها.

سپس بر روی دکمه‌ی OK کلیک نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : home-compcom

 

Ammyy Admin

این نرم افزار هم مثل نرم افزار های قبل داردی کارایی آسان است و حجم کمی دارد و کافی این نرم افزار را روی سیستم مبدا و مقصد نصب کرد و به همان روال قبل اتصال را انجام دهید از ویژگی های این نرم افزار می توان به گفت گوی زنده و انتقال فایل اشاره نمود

ویژگی‌ها: حجم بسیار کم، نیاز نداشتن به نصب، استفاده آسان و سریع

سیستم عامل: ویندوز

AnyDesk

این نرم افزار به دلیل کارایی بسیار بالای آن دارای محبوبیت بالایی است و خیلی ها این نرم افزار را جاگزین بسیار مناسبی برای تیم ویوور می دانند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ساپورت کردن سیستم عامل های مک  ، لینوکس و ویندوز اشاره کرد و انتقال فایل و اطلاعات هم از دیگر ویژگی های آن است

علاوه بر این ها شما می توانید توسط اپلیکیشن این نرم افزار از موبایل به کامپوتر وصل شوید

ویژگی‌ها: اتصال ساده و رخ ندادن مشکلات اتصال به دلیل فایروال، حجم کم، استفاده آسان

سیستم عامل: ویندوز، مک، لینوکس

 

Splashtop

این نرم افزار هم قادر به اتصال بین دو سیستم است وغیر کنترل موس و کیبورد انتقال فایل هم می توان در آن داد ولی ویژگی بارز این نرم افزار کیفیت بالای تصویر است یعنی اگر اینترنت خوبی داشته باشید می توانید حتی فیلم و بازی را اجرا و کنترل کنید. و از همچنین نسخه گوشی نیز دارد.

ویژگی‌ها: استفاده آسان از برنامه، اتصال بدون دردسر و کیفیت بالای تصویر

سیستم عامل: ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و آی‌اواس



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()